Je bent hier:

Eurekaweek Commissie

Profiel

Wil jij een record aantal leden binnenhalen? Wil jij het collegejaar aftrappen met een week lang feesten? Kan jij de deals binnenhalen en een begroting opstellen? Weet jij iedereen te overtuigen met een mooie lay-out en goede marketing strategie? Tover jij het pand om tot een paradijs? Lees dan nu verder over de Eurekaweek Commissie!

Omschrijving

De Eurekaweek Commissie houdt zich bezig met de hele organisatie van de Eurekaweek. Zij zijn verantwoordelijk voor de algehele promotie van Laurentius tijdens deze week. Zij proberen zoveel mogelijk nieuwe inschrijvingen binnen te krijgen, slaapplekken zoeken voor de aankomende studenten, organiseren alle feestjes en zij maken een strak draaiboek voor de hele week.


Functies

Praeses

De Praeses van de Eurekaweek Commissie houdt zich bezig met het totaalplaatje. Dat wil zeggen dat de Praeses slechts een paar specifieke taken heeft en dat de Praeses zich daarnaast vooral bezighoudt met het begeleiden van de commissie. De Praeses is ook de contactpersoon van de (kleine) RKvV (Rotterdamse Kamer van Verenigingen), de EWCU (Eurekaweek Commissie Universiteit), de Stichting Reünisten en het CvB. Ook zit de Praeses de vergaderingen voor en begeleidt hij/ zij de brainstormsessies van de commissie. 


Vice-Praeses

De Vice-Praeses heeft als hoofdtaken de artiesten en de PA en daarnaast houdt hij/ zij zich bezig met taken die niet binnen een bepaalde functiegroep vallen. Ook geeft de Vice-Praeses feedback aan de Praeses over de gang van zaken binnen de commissie


Ab Actis

De belangrijkste taken van de Ab Actis zijn de communicatie en goed contact onderhouden met bijvoorbeeld leden, aankomend studenten en commissies. Daarnaast is de Ab Actis verantwoordelijk voor het bijhouden van de verschillende interesse aanvragen, huizen en slapertjes, gidsen en het promoteam.


Quaestoren (2X)

De Quaestoren zijn verantwoordelijk voor alle financiële activiteiten en gebeurtenissen van de Eurekaweek Commissie. Deze financiële taak is te verdelen in acquisitie, begroting en persoonlijke standen. Eén Quaestor is verantwoordelijk voor de acquisitie en begeleidt alle handelingen hier omtrent. Ook is deze Quaestor verantwoordelijk voor de contacten met bedrijven. De andere Quaestor is verantwoordelijk voor de begroting en het bijhouden van de persoonlijke standen van de commissieleden. 


Lay-out

Het commissielid met deze functie is verantwoordelijk voor het ontwerpen van het promomateriaal, daarnaast zal hij/zij de Assessor bijstaan.


Assessor

De Assessor is verantwoordelijk voor alle materialen die nodig zijn voor de aankleding van het pand en klust hier ook hoofdzakelijk zelf aan. Daarnaast draagt de Assessor ook zorg voor de aankleding en op- en afbouw van het terras.

Wie

2e, 3e, 4e en 5e jaars Laurentianen

Wanneer

Parttime:

November 2019 t/m februari 2019 –
1 - 2 dagen per week

Fulltime:

Maart 2020 t/m augustus 2020 


ew_foto.jpg
Eurekaweek Commissie 2019

Praeses: Daan Straatman

Vice-Praeses: Siebe de Jong

Ab Actis: Tanja Kopp

Quaestoren: Valerie Deleij en Wisse van der Zee

Lay-Out: Wietske Strebus

Assessor: Boyd Wallien