Je bent hier:

Lustrum Commissie

De Lustrum Commissie zal in de zomer van 2021 de piekweken gaan organiseren. Hiervoor zijn wij opzoek naar een nieuwe gemotiveerde Lustrum Commissie om komend verenigingsjaar alsnog een onvergetelijk lustrum neer te zetten. De commissie zal zich inzetten voor verschillende evenementen tijdens het verenigingsjaar. 

Meld je hier aan! 

Functieoverzicht

Praeses

  • Eindverantwoordelijk voor de organisatie van het Lustrum
  • Contact met gemeente, brandweer en politie

Vice Praeses Intern

  • Begeleiding en aansturing van alle subcommissies
  • Vorming van de subcommissies

Abactis

  • Interne communicatie (incl. reünisten)
  • Externe communicatie
  • Marketingbeleid
  • Promotiebeleid
  • Toko pakketten en items

Quaestor/Quaestrix Intern

  • Financiële begeleiding en aansturing van alle subcommissies
  • Beheren alle geldstromen van de Lustrumcommissie
  • Verantwoordelijk voor de Lustrumbegroting (c.a. €1.000.000)

Quaestor/Quaestrix Extern

  • Acquisitiebeleid
  • Onderhouden financiële contracten
  • Relatiebeheer commerciële contacten
  • Begeleiding CCB (-en/of andere acquisitie commissie)
  • Organisatie CCB-activiteiten (incl. reünisten [fundraise] activiteiten)

Commissaris Terrein

  • Vergunningstraject Lustrumterrein
  • Verantwoordelijk voor alle operations op het Lustrumterrein
  • Begeleiding en aansturing van de Terrein commissie
  • Begeleiding en aansturing van de Feest commissie

Commissaris Exploitatie

  • Verantwoordelijk voor alle contracten met betrekking tot exploitatie van het terrein (e.g. biercontract)
  • Begeleiding en aansturing van de Exploitatie commissie

Meld je hier aan! 

Laurentius_-_Lustrum_105-83.jpg

Wie?

Tweede-, derde-, vierde- en vijfdejaars Laurentianen.


Wanneer?

De Lustrum Commissie zal bestaan uit een parttime periode vanaf september 2020 tot november 2020. Mocht hierna het lustrum definitief doorgaan, dan zal de commissie t/m juli 2021 fulltime zitten.


Aanmeldingsdeadline

5 augustus. 


Meld je hier aan!